Tidligere på året fandt JYSK-ejede SengeSpecialisten ny sovekammerat på bureausiden i skikkelse af reklamebureauet envision.

Nu er de første resultater af det nye samarbejde i luften, og det er bl.a. synligt på de danske TV-skærme, i digitale annoncer og i printannoncer.

Det nye marketingunivers er bygget op omkring taglinen ”Bedre seng, bedre dig”, som ifølge Rami Jensen, CEO i SengeSpecialisten, skal være med til at vække kundernes interesse for deres seng.

- Alt for mange mennesker overser, hvor stor betydning vores seng har for vores liv. Det vil vi gerne være med til at lave om på, for vi er netop specialister i valg af den rette seng. Det bedste af det hele er, at lige i forhold til søvn kommer man faktisk sovende til de bedste resultater, siger han.

Rød tråd i alle kanaler

SengeSpecialistens nye kommunikationsplatform fokuserer således på, at en bedre seng skaber et bedre dig, hvilket tydeligt afspejler sig i den tilknyttede kampagnefilm.

Budskabet bredes dog ifølge Tina Dauberg, marketingchef i SengeSpecialisten, ud på alle kanaler.

- Budskabet med ”Bedre seng, bedre dig” er omdrejningspunktet både i vores nye tv-spot, som gik i luften for første gang i uge 31, og vores digitale og printannoncer, siger hun.

- Det handler om at få skabt en rød tråd i forhold til, at søvn ikke kun handler om, hvordan du har sovet om natten, men at det også påvirker, hvordan du præsterer om dagen, slutter Tina Dauberg.

Du kan se den omtalte film - der i øvrigt er produceret af U Itch I Scratch og instrueret af Jesper Schoubølling - her: