Mandag 27. juni 2016

Her er den nye Dong-film

16. feb 16 Kampagner Skrevet af Jakob M. Larsen
1

Dong Energys image er ramponeret, og det skal en ny kampagne,”Gør Danmark Grønnere”, være med til at rette op på. Den er primært udviklet og produceret inhouse, mens Hill & Knowlton, Bearnaise og MD Production har rådgivet. Se kampagnefilmen her.

Relaterede artikler

Den danske energigigant Dong Energy har ikke været vanvittigt populær herhjemme i kølvandet på hele virakken omkring Goldman Sachs køb af en del af forretningen, men det skal en ny kampagne være med til at rette op på.

- Jeg tror, de fleste, der læser aviser, vil være enige i, at der har været meget diskussion om vores kapitaludvidelse og alle mulige andre sager, som ikke handler om, hvad vi har gjort for den grønne omstilling, sagde Jakob Bøss, der er strategi- og kommunikationsdirektør i Dong til dagbladet Børsen i går.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.