Onsdag 23. juli 2014

Kærlig butik ramte kvart million

07. mar 12 Kampagner Skrevet af Susanne Ingemann
0

Anthon Berg poppede i slutningen af februar en fem-timers butik op i centrum af København som led i sin ”You can never be too generous” kampagne. Robert/Boisen & Like-minded stod bag, og bureauet estimerer, at eventen foreløbig er nået ud til en kvart million danskere.

Sig navnet ”Anthon Berg” – og du har udtalt navnet på et af de allerstærkeste brands i Danmark.

Chokolademærket ligger ifølge flere undersøgelser lige så højt i danskernes brand-bevidsthed som Kongehuset, Google og Lego, og det er jo fint – men man må også forny sig.

Og det var blandt andet det, det handlede om, da Anton Berg og Robert/Boisen & Like-minded i februar åbnede en såkaldt pop-up-butik i hjertet af København. En butik, som var bestemt til at kun at leve i fem timer, og hvor kunderne ikke kunne betale for chokoladen med dankort og kontanter, men kun med gode og kærlige gerninger.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.