Lørdag 1. november 2014

”Likes” får is-klassiker tilbage

18. feb 13 Kampagner Skrevet af Susanne Ingemann
0

Over 50.000 danskere ”likede” i løbet af januar Friskos Facebook-post, der lovede den farverige Zapp-is tilbage i butikkerne. Så det er den kommet.

”Hvis dette billede får 50.000 likes, så garanterer vi, at I kan finde den farverige klassiker i fryseren i år”.

Sådan skrev is-producenten Frisko på sin Facebook-side – og postede samtidig et billede af Zapp-isen, som forsvandt ud af is-sortimentet i 2010.

Og det var åbenbart en meget savnet is, for på blot halvanden uge fik billedet over 50.000 likes, det blev delt mere end 5.500 gange på brugernes egne profiler, og det fik mere end 1.200 kommentarer med på vejen.

Ditte Nielsen, Brand Manager fra Frisko, er overvældet over den store opbakning.

- Det er helt fantastisk, at så mange har været inde og vise, hvor meget de savner Zapp. Og vi holder selvfølgelig, hvad vi lover, siger hun.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.