Lørdag 19. april 2014

Søgefelt

Modebrand satser på Pinterest

18. dec 13 Kampagner Skrevet af Mia Laursen
0

Bestseller-brandet Vero Moda går utraditionelle veje i markedsføringen med en julekalender på Pinterest.

Det er december, og brands kæmper om at fange forbrugernes opmærksomhed.

Overskrifter som ”Skrab og vind” og ”Svar på spørgsmålet og deltag” florerer med store bogstaver i nyhedsfeedet på Facebook for at gøre opmærksom på et brands julekalender.
Blandt de mange juleglade brands er Vero Moda, der har valgt at satse på en anden platform end Facebook. Deres julekalender foregår på Pinterest, og dermed er Vero Moda et af de få danske brands, der prøver lykken på den nye dreng i klassen.

I Danmark har Pinterest endnu ikke fundet fodfæste, men tidligere på året blev det kåret til det hurtigst voksende sociale medie i verden.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.