Fredag 22. august 2014

"New Normal" kræver "New Standards"

15. nov 12 Kampagner Skrevet af Christian W. Larsen
10

Danske Bank skyder re-brandingen i gang i dag på ni markeder. Nyt navn, nyt koncept og uddybende forklaringer på tre niveauer. ”Det koncept skal nok give debat,” siger Camilla Dahl Hansen.

I dag indleder Danske Bank re-brandingen. ”New Normal” og ”New Standards” kommer til at være den røde tråd, når banken i dag får samme navn på ni markeder, hvilket betyder, at navnet skiftes på de syv markeder Norge, Finland, Estland, Letland, Litauen, Nordirland og Irland. I Danmark og Sverige – siden foråret 2011 – hedder banken som bekendt Danske Bank.

Hvad vil Danske Bank opnå med den nye kampagne?

– Først og fremmest skal det nye og identiske navn slås fast de syv markeder, hvor vi skifter navn. Derefter skal fortællingen om banken slås fast blandt vores prioriterede målgruppe – historien om at verden har forandret sig og at det kræver nye standarder for, hvordan vi som bank skal møde og servicere vores kunder i en ny normal. 

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.