Mandag 22. december 2014

Ny kampagne fra Telmore

18. feb 13 Kampagner Skrevet af Susanne Ingemann
0

Med en ny kommunikationsplatform vil Telmore nu udfordre de fordomme om komplicerede produkter og tvivlsom service, som plager store dele af telebranchen. Zupa Recommended er bureauet bag, og der er premiere i dag. Se første film her.

”Det behøver ikke være svært”, lyder budskabet i en række nye reklamefilm fra TDC-ejede Telmore.

Det er også overskriften på Telmores nye kommunikationsplatform, der sammen med kampagnen, som går i luften i dag, skal sætte fokus på selskabets med egne ord ”unikke position i telebranchen”.

Filmene involverer rigtige Telmore-medarbejdere og skildrer kundeservice-episoder fra det virkelige liv.

De forskellige episoder suppleres med optagelser af en række af selskabets medarbejdere, der indspiller deres egne informationsvideoer til kunderne. Det sker i et ny-opført studie hos Telmore selv.

Ideen er, at der hele tiden kan komme nye videoer til – ringer mange kunder fx ind om et bestemt problem, kan medarbejderne vælge at adressere det i en video.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.