Søndag 23. november 2014

Nyt reklameliv til De Gule Sider

06. nov 12 Kampagner Skrevet af Jakob M. Larsen
1

”Findes det, findes det her”-sloganet lever stadig hos de De Gule Sider, der nu relanceres i en større kampagne. Umwelt er bureauet bag.

Måske er det noget med farven gul, eller måske er det bare en tilfældighed?

Bureauet Umwelt, der i fjor gjorde sig bemærket med en succesrig kampagne, Yellow, for Orifarm er i hvert fald atter en gang i luften med en ”gul” kampagne.

Denne gang er kunden den nordiske søgekæmpe Eniros  De Gule Sider, som trods mange års fravær i annonceringen stadig må betegnes som et stærkt brand herhjemme.

I tidernes morgen var De Gule Sider en af annoncørerne i Danmark med højst kendskab. Bl.a. takket være et klokkeklart logo og et stærkt lydlogo – ”Findes det, findes det her”-melodien får sikkeret en klokke til at ringe hos de fleste.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.