Søndag 20. april 2014

Søgefelt

Penge er bedre end intentioner

16. nov 12 Kampagner Skrevet af Christian W. Larsen
4

FREDAGSFILM: ”Læger uden Grænser” indleder mandag en offensiv. En provokation skal flytte folk fra den gode intention til handling. ”Vi tror på, at filmene og resten af kommunikationen maner til eftertanke,” siger fundraisingdirektør Anne Larsen.

Så kom der sovs og kartofler på danskernes julebord. ”Læger uden Grænser” søsætter nemlig mandag en kommunikativ offensiv, der formentlig begynder som en provokation, men forhåbentlig udvikler sig til en eftertanke.

– Vi ved godt, at filmene kan virke kontante, men de er ærlige og fortæller den historie, vi gerne vil ud med, siger Anne Larsen, fundraisingdirektør hos ”Læger uden Grænser”. ”Men den skinbarlige sandhed er, at vi ikke kan leve af gode intentioner. Der skal penge til, ellers risikerer vi i yderste konsekvens at skulle lukke projekter ned.”

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.