Mandag 24. november 2014

Pris til skæg-kampagne

13. jun 12 Kampagner Skrevet af Lars Hedegaard Pedersen
0

Kommunikationsbureauet Essencius har på vegne af Movember Danmark modtaget ”Projektprisen 2012”.

Relaterede artikler

I november 2011 "gjorde overskægget comeback i Danmark" via Movember-bevægelsen, som opfordrede mænd til at gro et overskæg.

Med ambassadører som Mikkel Hansen og Simon Kvamm, samt partnerskaber med bl.a. Björn Borg og Arriva, skabte kampagnen medieinteresse og involvering i visse dele af den mandlige danske befolkning. Lanceringen vakte også intern opmærksomhed i Movember-organisationen, hvor den danske kampagne angiveligt betragtes som den bedste europæiske lancering.

Det store fokus på overskæg og mænds sundhed fik ligefrem Mens Health Week, der arrangeres af Selskab for Mænds Sundhed, til at spærre øjnene op.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.