Lørdag 2. juli 2016

Årets bedste detaillanceringer

12. feb 16 Kampagner Skrevet af Christian W. Larsen
0

Nørgård Mikkelsen er bureauet bag to af The Nielsen Companys fem detaillanceringer. Kohberg, Knorrs snackpot, Dr. Oetker, Pastella og Peter Larsens iskaffe er alle med i finalen.

The Nielsen Company har netop offentliggjort de nominerede til ”Årets bedste lancering” i dagligvarehandlen i 2015.

Nørgård Mikkelsen står bag to af de nominerede, nemlig lanceringskampagnerne for Kohbergs Aktiv serie og Knorrs Snack Pot.

Når Nielsen udvælger de nominerede, vurderes produkterne på, om de har opnået et betydeligt salg, bidraget til vækst og tilført noget nyt til markedet – og om de overordnet set har formået at skabe værdi for retailere, producenter og forbrugere. 

Kohberg Aktiv: Årets bedste brødlancering

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.