Der sættes mange rekorder under VM, EM og OL, så en rekord er ikke unormalt. Men denne gang sætter Track One Digital en ganske unik rekord.

Det er nemlig første gang, en outdoor-udbyder transmitterer live i det omfang, Discovery gør fra vinter-OL i PyeongChang i Sydkorea.

Det drejer sig nemlig om live-streaming to timer i træk dagligt og på enorme skærme i de fire danske byer København, Aarhus, Odense og Aalborg.

Det er live-transmissioner fra Kanal5 på storskærme fra 07.00 til 09.00 om morgenen, og et live-signal med direkte transmission fra Discoverys OL-studie i Skovlunde.

– Foruden de nye muligheder for at transmittere live, betyder det blandt andet også, at vores internationale og nationale annoncører nu kan vise levende biograftrailers, TV -reklamer m.m. i de fire største byer i Danmark, siger Anders Olsen, partner og salgschef hos Track One Digital.

Kreative reklame-muligheder på storskærme

– Det er naturligvis et super-spændende projekt for Track One Digital at deltage i, og vi er glade for og stolte over at kunne vise, hvilken fleksibilitet og kvalitet de nye digitale outdoor muligheder giver, når de bruges kreativt, uddyber Anders Olsen.


Anthony Lim fortsætter:

– Vi er selvfølgelig glade for denne begivenhed og muligheden for at lave noget enestående. Derfor har valgt at benytte storskærme fra Track One Digital, da de kunne være med til at indvie begivenheden for danskerne.

– Samtidig er det jo lidt af en danmarkspremiere, at der bliver sendt live på en storskærm, beregnet til reklame, hvilket er ideelt for os, når vi gerne fortælle danskerne, at Live OL foregår hos Discovery, nærmere betegnet Kanal 5 og Eurosport, slutter Anthony Lim.

Sendingen på de fire skærme fortsætter helt frem til OL-afslutningen den 25. februar.