Et stykke med Stryhn’s er en uundværlig del af danskernes hverdag, og den legendariske leverpostej er det sikre valg til dagens små og store måltider.

Det er naturligvis visionen, set fra Henry Stryhns efterfølgeres skriverborde, og det dramatiseres i et nyt reklameunivers, udarbejdet af reklamebureauet Anew og produceret i samarbejde med M2 Film.    

Idéen til kommunikationsplatformen, hvor reklamefilmene spiller en stor rolle, udspringer fra indsigten i, at leverpostejen ikke kun er nem og velsmagende, men også en uundværlig redningsplanke, når det planlagte måltid ikke falder i god jord.

Denne historie kan fortælles på mange måder, og for at skille sig ud fra reklameblokkens slice-of-life og æstetiske fortællinger har Stryhn’s valgt et temmelig anderledes spor.

Vital kommunikation

– Vi skal ikke kun kæmpe om opmærksomheden i reklameblokken, men ligeså meget om opmærksomheden ude i hjemmene, hvor tablets og smartphones er blevet first screen, og TV er blevet hensat til anden- eller tredjepladsen, fortæller Lars Bo Christiansen, Stryhn’s CMO.

Lars Bo Christiansen, der kom til Stryhns for knap fem måneder siden, fortsætter:

– De fleste danskere har et forhold til Stryhn’s, og som markedsledere vil vi konstant tilføre vitalitet til en fødevarekategori, der bliver lidt glemt i takt med at udbuddet af alternativer stiger. Denne vitalitet skal afspejles i kommunikationen, og det føler vi er lykkedes med denne fortælleform.

Det første reklamespot kommer i reklameblokkene på TV 2 og Viasat-kanaler i uge 8 og bliver fulgt op med POS og aktiviteter på de sociale medier.

Se den første reklamefilm her: