Søndag 29. maj 2016

Syv ECHO Awards til Danmark

03. sep 13 Kampagner Skrevet af Susanne Ingemann
0

Otte danske bureauer kan tilsammen hente syv af de globale direct marketing priser - ECHO Awards - hjem fra USA i næste måned. Traditionen tro klarer Danmark sig dermed igen i år flot i det internationale direct-selskab. RelationshusetGekko sætter sig på de to af priserne.

- Same procedure as every year, James, fristes man næsten til at sige, når det gælder danske bureauers deltagelse og prishøst ved den årlige internationale konkurrence i direct marketing - ECHO Awards.

Bureauerne får i disse dage besked om, hvorvidt deres kampagner får en Finalist (5. plads) eller en Leader Award (4. plads) - eller om de må vente med at få udløst spændingen til den 15. oktober, hvor guld-, sølv- og bronzevinderne afsløres ved en stor gallafest i Chicago.

Og vi kan lige så godt sige det med det samme: igen i år tager Danmark godt for sig ved præmiebordet. Syv priser - svarende til 8,2 procent af alle de ECHO Awards, der uddeles til oktober - går til danske bureauer.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.