Fredag 18. april 2014

Søgefelt

Van Damme tæver Darth Vader

11. dec 13 Kampagner Skrevet af Susanne Ingemann
0

Den legendariske VW-reklame ”The Force” må overlade titlen som den mest sete bil-reklame på YouTube nogensinde til Volvo Trucks-filmen ”The Epic Split”. Filmen med slå-på-tæven-mesteren Jean-Claude Van Damme i hovedrollen har i tilgift sikret Volvo medieomtale til en anslået værdi af 525 millioner kroner siden midten af november.

Relaterede artikler

En af verdens mest omtalte bil-reklamer - Volkswagens SuperBowl film ”The Force” fra 2011 - må efter to år aflevere titlen som den mest sete af slagsen på YouTube nogensinde.

Og arvtageren på tronen er såmænd det svenske reklamebureau Forsman & Bodenfors’ ”The Epic Split” for Volvo Trucks med skuespilleren Jean-Claude Van Damme i front.

Den er nu set 59,1 millioner gange på YouTube og overhaler dermed ”The Force”, som i skrivende stund er set 58,7 millioner gange.

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.