Danone-brandet Aqua d'Or er i dag blandt de mest populære mærker på det danske flaskevandsmarked. 
 
I den senere tid har vandbrandet lanceret nye produkter og initiativer, og nu er virksomheden så i luften med et nyt design, der skal binde de mange produkter sammen i ét univers.  
 
Det danske designbureau Kontrapunkt har hjulpet med at udvikle dette og den tilknyttede kampagne, som i disse dage kan ses på mange outdoor-standere i København. 
 
Skal fange unge bymennesker
 
Det nye design er baseret på et strategisk fundament med fokus på "en yngre og mere urban målgruppe, som værdsætter ærlighed", lyder det fra Kontrapunkt i en pressemeddelelse. 
 
- Vores mål med designet er at få vandet til at smage endnu bedre, da man også smager med øjnene, lyder det fra Mikael Tonning, Design Director og partner i Kontrapunkt.
 
- Så allerede inden du begynder at drikke, får du fornemmelsen af det rene vand, som bliver tappet direkte fra den danske undergrund efter 300 års filtrering, fortsætter han. 
 
Den nye strategi og det nye design for Aqua d’Or bygger videre på den genkendelighed, som vandbrandet har skabt på hylderne i de danske butikker gennem det tidligere design, som Kontrapunkt også stod bag.