Onsdag 16. april 2014

Søgefelt

Advertising for good!

18. dec 12 Navne Skrevet af Lene Hjorth, CSR-chef, BRFkredit.
0

Det betaler sig at følge forbrugerne med en ”meningsfuld” adfærd. Ansvarlighed er kommet for at blive som strategisk værktøj for virksomhederne. ”Goodvertising” illustrerer en del af processen.

KLUMME: ”Goodvertising” er en spændende bog, men det er nu ikke så mærkeligt. Thomas Kolster har kastet kærligheden over koblingen mellem brands og ansvarlighed, og han gør det godt.

I ”Goodvertising”  (Thames & Hudson 2012) redegør han for det paradigmeskifte, der fuldstændig vil ændre vores brug af kampagner og brands. Bogen skal læses og nydes, især fordi den giver mange spændende og rigt illustrerede eksempler på udviklingen. Den er samtidig et decideret wakeup call, ikke kun for virksomheder, som er tvunget til at tænke nyt, fordi deres indtjening står på spil, men i lige så høj grad nyttig for kreative og iværksættere, der ønsker at sætte en ny og bæredygtig standard. 

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.