Søndag 29. maj 2016

Fuldt hus til The M list

22. jan 16 Navne Skrevet af Christian W. Larsen
27

Der kunne ikke proppes flere end 250 ind til lanceringen af The M list, bogen med de 201 dygtigste, danske marketeers. Kreativiteten fik en betydelig plads i talerrækken, mens McKinsey slog til lyd for, at digitaliseringen er vejen til en bedre forretning. Se hvem der kom med på listen her.

Odd Fellow palæets smukke kongesal lagde passende rammer om lanceringen af The M list. Det er alvor, når landets bedste marketeers mødes for at få den bog i hånden, der dokumenterer deres status.

Det er første gang, et opslagsværk af denne karakter udgives, og som Thomas Wahl, direktør i Dansk Markedsføring indledte med at sige, så ”er vi sandsynligvis blevet klogere næste år”, når den næste udgave er på gaden.

Med virksomhederne, af bureauerne døbt annoncørerne, repræsenteret ved 39 pct. af de 201 personer, og bureaubranchen med 61 pct., var skævheden til at tage og føle på. Og mon de 30 kvindelige marketeers (15 pct.) er repræsentative for Venus-segmentets bidrag til forretningens størrelse?

Du har ikke adgang til at tilgå siden. Artiklen er forbeholdt medlemmer. Hvis du er medlem kan du logge ind her. Hvis du ønsker at købe et medlemsskab, kan du gøre det her.