Den danskejede hotelkæde Comwell, der driver 15 hoteller i Danmark og to i Sverige, har ansat en ny marketingdirektør, der får til opgave at sikre kæden en endnu stærkere profil i markedet.

Valget er faldet på Daniel de Visme, der senest kommer fra en stilling som Head of Marketing and Business Development hos teleselskabet 3. Før det har han marketingdirektør hos PricewaterhouseCoopers (PwC) gennem otte år.

Hos Comwell kommer Daniel de Visme til at stå i spidsen for den strategiske markedsføring af den bæredygtige hotelkæde, ligesom han kommer til at indgå i koncernledelsen.

Og det glæder han sig til:

- Jeg ser frem til at blive en del af en velrenommeret servicevirksomhed, der sætter bæredygtighed og høj kvalitet øverst på dagsordenen. Comwell har vækstet de sidste mange år og ekspanderer i forhold til antallet af værelser de kommende år, så det bliver en spændende tid Comwell går i møde, siger Daniel de Visme.

Daniel får ansvaret for den strategiske markedsføring og skal i samarbejde med medarbejderne i Marketing, Salg og kædens hoteller i Danmark og Sverige sikre eksekvering af markedsstrategien samt videreudviklingen af de nuværende marketingaktiviteter.

Daniel de Visme tiltræder stillingen som marketingdirektør torsdag den 15. februar og han får med det samme nye projekter at se til:

Comwell Hotels åbner i 2020 et nyt, stort hotel i Nordhavnen, og i sidste uge meddelte koncernen desuden, at man har fremsendt et forslag til Aarhus Kommune på en udvidelse af Comwell Aarhus.