The M List er stedet hvor Dansk Markedsføring fremhæver de allerdygtigste indenfor vores branche, og hvor du kan læse kollegaer, kunder og konkurrenters bud på hvad der kendetegner dem og de udfordringer de står overfor.

ANTHONY LIM

Titel:
Salgs- og marketingdirektør
Virksomhed:
Call me
Titel:
Salgs- og marketingdirektør
Virksomhed:
Call me
Erfaring:
I 2003 begyndte Anthony sin marketingkarriere i Orange Group, hvorefter han har arbejdet i Telia og Saxobank. Siden 2008 har han arbejdet i Call me, hvor han de sidste fem år har været salgs- og marketingdirektør

ANTHONY LIM

Anthony Lim har igen i år vist, at han er en af branchens fremmeste marketingchefer med sit visionære kampagneunivers ”Tal ordentligt”. Anthony har udstyret Call me med et purpose, der holder, og han har i år taget kampagnekonceptet et skridt videre ved at teame op med eksterne samarbejdspartnere som eksempelvis Red Barnet og på den måde inddrage Call me's kunder bedst muligt i projektet om at få os alle sammen til at tale ordentligt. Både i Danmark og i udlandet har Anthony høstet stor anerkendelse for sit arbejde, og han var desuden nomineret til årets CMO 2016 af Berlingske for sin evne til at sætte Call me på dagsordenen. Anthony er en marketer af øverste skuffe, som udmærker sig ved sin visionære, innovative og sympatiske tilgang til sit arbejde, og han er derfor også en naturlig del af The M List 2017

Hvad er din største professionelle succes i 2016?
For andet år i træk blev Call me kåret til at have det bedste image i mobilbranchen (Loyalty Group). Samtidig blev Call me kåret som selskabet med de mest loyale kunder igen.
Hvad har været din største professionelle skuffelse i 2016?
At jeg ikke blev kåret til årets CMO 2016 :-)
Hvad er din største marketingmæssige udfordring i 2017?
Med en større priskonkurrence på markedet, så skal vi vende forbrugeren til at vælge med hjertet fremfor hjernen.Tilvalget skal ske på bekostning af de værdier som forbrugeren vil matche med Call me
Hvor finder du din faglige inspiration?
Inspirationen findes i de større arrangementer både lokalt/internationalt. Men der er også masser inspiration i startup-miljøerne, hvor man kan se passionen for egne projekter. Det er en drivkraft man kan lære af.
Hvis du skulle give branchen en faglig opsang hvad skulle det så være?
Vi overlader "blindt" beslutningerne til data fremfor at tage fornuften med. Der mangler mod til at turde gå andre veje end blot taktisk priskommunikation. Hvor er værdien i det arbejde vi laver? Og hvilken værdi tilbyder vi reelt til vores kunder?
Hvis 2017 skal være en succes for dig, hvad skal du så opnå?
Et stærkere samarbejde med de partnere, som er med til videreudvikle "Tal ordentligt". Yderligere at forbrugerne er mere bevidste om, hvilke værdier Call me står for.

custom add this