The M List er stedet hvor Dansk Markedsføring fremhæver de allerdygtigste indenfor vores branche, og hvor du kan læse kollegaer, kunder og konkurrenters bud på hvad der kendetegner dem og de udfordringer de står overfor.

JESPER LAURSEN

Titel:
Founder & CEO
Virksomhed:
Native Advertising Institute & Brand Movers
Titel:
Founder & CEO
Virksomhed:
Native Advertising Institute & Brand Movers
Erfaring:
Jesper startede sin karriere som journalist for Morgenavisen Jyllands Posten i 1999 i et års tid, inden han i 2001 var medstifter af InGroup. Efter syv år, stiftede han Media Movers og har sidenhen også stiftet datterselskabet Brand Movers og senest Native Advertising Institute.

JESPER LAURSEN

Jesper Laursen er en succesfuld iværksætter, som er drevet af innovation og visioner, når han hjælper virksomheder med at omsætte deres brand og kompetencer til målbare resultater. Jesper har et højt fagligt Content Marketing niveau, og fungerer ikke bare som CEO for sine bureauer, men som anerkendt og meget efterspurgt dansk og inernational rådgiver inden for sit område. Jesper har en vision om at udvikle marketingdisciplinen og viderebringe viden og indsigter til andre marketers gennem sit seneste intiativ Native Advertising Institute, hvilket både er inspirerende, men også en stor årsag til at Jesper igen i år er en del af The M List.

Hvad er din største professionelle succes i 2016?
At vi i Brand Movers har knækket koden til Content Marketing, og at vi i Native Advertising Institute er lykkedes med at flytte vores konference til Berlin og tiltrække deltagere fra 30 lande.
Hvad har været din største professionelle skuffelse i 2016?
At vi først her i slutningen af året har fået den daglige ledelse af alle vores forretningsben på plads. Det lover godt for 2017, men det betyder, at vi har misset nogle muligheder i år.
Hvad er din største marketingmæssige udfordring i 2017?
At udbygge Native Advertising Institutes position som den globale native-industris førende videnshub. Og at lancere og rodfæste et nyt, stort anlagt content marketing-initiativ i Brand Movers.
Hvor finder du din faglige inspiration?
I mit internationale netværk.
Hvis du skulle give branchen en faglig opsang hvad skulle det så være?
Tænk større.
Hvis 2017 skal være en succes for dig, hvad skal du så opnå?
At vi realiserer vores meget ambitiøse vækstplaner - uden at det går ud over mit familieliv.

custom add this