Articles tabs

Courses tabs (CT)

The M List er stedet hvor Dansk Markedsføring fremhæver de allerdygtigste indenfor vores branche, og hvor du kan læse kollegaer, kunder og konkurrenters bud på hvad der kendetegner dem og de udfordringer de står overfor.



MARTIN BOCHINECK

Titel:
CEO & Partner
Virksomhed:
isobar Magnetix
Titel:
CEO & Partner
Virksomhed:
isobar Magnetix
Erfaring:
Martin indledte sin karriere som Campaign Specialist hos IBM i 1995. Tre år senere blev Martin direktør for TBWA, før han valgte at starte sit eget i 2000. Siden da har Magnetix sikret sig positionen som et af de skarpeste digitale dialogbureauer i Danmark.

MARTIN BOCHINECK

Martin Bochineck startede i 2000 bureauet Magnetix i samarbejde med Christina Rind. Deres fokus på at finde den helt rette balance mellem digital, dialog og kunderejser har siden været opskriften på succesen, som makkerparret og Magnetix har opnået. Bureauet har de senere år leveret enestående resultater og digitale løsninger som få andre. I 2016 fik bureauet yderligere anerkendelse for deres position på markedet, da netværket Dentsu Aegis valgte at opkøbe Magnetix og slå det sammen med bureauet Isobar. Martin skal derfor i fremtiden lede et bureau på 250 personer og have opfyldt drømmen om at levere løsninger i verdensklasse på et globalt plan. Det er derfor en stor respekt for Martins stærke vision og ledelsesevner, som gør ham til en af årets mest i øjenfaldende profiler på The M List 2017.

Hvad er din største professionelle succes i 2016?
Fusionen mellem Magnetix og Isobar.
Hvad har været din største professionelle skuffelse i 2016?
Ingen.
Hvad er din største marketingmæssige udfordring i 2017?
At vækste internationalt.
Hvor finder du din faglige inspiration?
Startup-miljøer og hos udvalgte personer.
Hvis du skulle give branchen en faglig opsang hvad skulle det så være?
Ingen opsang til branchen, men der er en mangel på ambitiøse og modige kunder. Alt for mange virksomheder agerer fuldstændig, som de altid har gjort. De mange forandringer er ikke forstået på direktionsgangen, og omstillingen går derfor alt alt for langsomt.
Hvis 2017 skal være en succes for dig, hvad skal du så opnå?
Vi skal vækste vores internationale tilstedeværelse og tænke og arbejde nordisk.

custom add this