Courses tabs

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori

Der er ikke noget indhold i denne kategori

Vælg venligst en anden kategori
The M List er stedet hvor Dansk Markedsføring fremhæver de allerdygtigste indenfor vores branche, og hvor du kan læse kollegaer, kunder og konkurrenters bud på hvad der kendetegner dem og de udfordringer de står overfor.

PALLE FINDERUP DIEDERICHSEN

Titel:
Head of MediaCom Beyond Advertising EMEA
Virksomhed:
Mediacom
Titel:
Head of MediaCom Beyond Advertising EMEA
Virksomhed:
Mediacom
Erfaring:
Palle har siden 2013 været Head of MediaCom Beyond Advertising i EMEA. Han startede sin karriere i 2001 som Media & Research Planner i Kunde & Co. og har derefter været forbi bureauerne CATINÉT, Starcom, Co+Høgh, Co+Contact foruden MediaCom, hvor han sidder som Head of MediaCom Beyond Advertising med ansvar for EMEA.

PALLE FINDERUP DIEDERICHSEN

Palle Finderup Diederichsen er ikke bare en af Danmarks dygtigste medieprofiler, men har også gjort sig bemærket på den internationale bureauscene. Som Head of MediaCom Beyond Advertising i EMEA, London arbejder han i et af Europas mest kompetitive bureaumiljøer og gør det med stor succes. Palle er en inspirerende leder samtidig med, at han har en god digital forretningssans og en stærk kreativ faglighed. Han har fingeren på pulsen, når det gælder digitale trends og forudsigelse af brugeradfærd. I særdelshed, når det gælder Content Marketing, har hans sans for at kombinere mulighederne i ny teknologi med nyskabende kreativitet formået at skabe flotte resultater for MediaCom Beyond Advertising. Palle er en visionær og international marketer, som i den grad igen i år hører til på The M List.

Hvad er din største professionelle succes i 2016?
At videreføre og videreudvikle MediaCom Beyond Advertising efter at min hidtidige chef forlod firmaet.
Hvad har været din største professionelle skuffelse i 2016?
At min hidtidige chef, der samtidigt er blevet en ven, forlod firmaet. Vi havde været på en fem år lang rejse sammen, der på ingen måde var ved sin afslutning.
Hvad er din største marketingmæssige udfordring i 2017?
At sikre omstillingsevne og vilje blandt vores teams. Fremmarchen af nye platforme og kanaler stiller store krav til vores intellekt og eksekveringsevner.
Hvor finder du din faglige inspiration?
Generelt set lader jeg mig potentielt inspirere af hvad som helst. Jeg må dog indrømme, at faglige provokatører såsom David Trott rammer et "soft spot" hos mig.
Hvis du skulle give branchen en faglig opsang hvad skulle det så være?
Stop med ukritisk at jagte "det nye nye". Tag intelligente chancer i stedet, også selv om det udmønter sig i noget, der er gjort før. Stop med at diskutere målemetoder fremfor initiativer. Hvis initiativerne er gode nok, kan de sikkert måles.
Hvis 2017 skal være en succes for dig, hvad skal du så opnå?
At balancere familie- og arbejdsliv. Med en nyfødt og en tre-årig kræver det sit at være bosat langt fra bedsteforældre.

custom add this