The M List er stedet hvor Dansk Markedsføring fremhæver de allerdygtigste indenfor vores branche, og hvor du kan læse kollegaer, kunder og konkurrenters bud på hvad der kendetegner dem og de udfordringer de står overfor.

SUSANNE LUND

Titel:
CEO
Virksomhed:
Konstellation & Republica
Titel:
CEO
Virksomhed:
Konstellation & Republica
Erfaring:
Susanne har taget den alternative rute fra kunde til bureausiden. Hun startede som Analyst hos Danske Bank i 1987 og var allerede tre år senere Assistent Vice President. Hendes karriere har været markeret af højtstående titler lige siden 2003, hvor hun har været Head of Strategic Planning og Strategic Director hos Bates Y&R. Susanne har siden januar 2015 været CEO for Konstellation & Republica.

SUSANNE LUND

Susanne Lund har i det sidste år fået sat sine kompetencer inden for ledelse, bureaudrift og strategi på prøve, da hun takkede ja til stillingen som CEO for Republica. Med købet af Konstellation er bureauet godt på vej til at lykkes med at være et af de mest stabile "Full Experience Agencies" i Danmark. En position, der kan tildeles Susannes evne til at styre og eksekvere med rettidig omhu og strategisk snilde. Det har dog krævet flere hårde valg, inklusive en lukning af den digitale enhed i Republica, der har været med til at sikre bureaets udvikling med flotte økonomiske resultater. Derfor er det Susannes nytænkende og forandrende tilgang til at lede et bureau, der gør, at hun igen i år sikrer sig en plads på The M List.

Hvad er din største professionelle succes i 2016?
Transformationen af bureauet fra et retailbureau til et "Full Experience Agency".
Hvad har været din største professionelle skuffelse i 2016?
Når dygtige og engagerede medarbejdere skal videre på rejsen. Selvom man glædes på deres vegne, kan man ikke undgå at blive en smule skuffet på egne vegne.
Hvad er din største marketingmæssige udfordring i 2017?
Til stadighed at udfordre måden vi som bureau organiserer os på, så vi skaber optimale rammer for nytænkning og kreativ udfoldelse - til glæde for bureauet, medarbejderne og kunderne.
Hvor finder du din faglige inspiration?
I berigende samtaler med passionsfyldte medarbejdere, kollegaer, venner og bekendte.
Hvis du skulle give branchen en faglig opsang hvad skulle det så være?
Øget vidensdeling på tværs af bureauerne til gavn for såvel branchen og dansk kreativitets udvikling i almindelighed.
Hvis 2017 skal være en succes for dig, hvad skal du så opnå?
At vi har styrket vores position som et strategisk velfunderet bureau, hvis kreative løsninger har en reel effekt på kundernes forretningsudvikling og bundlinje.

custom add this