Webinaret er afholdt

Hvordan personalisering og A/B-tests kan øge konverteringerne på jeres website og sparke (endnu) mere liv i jeres digitale succes

Dit website er vigtigere end nogensinde. Men får I maksimalt udbytte af jeres data og flest mulige konverteringer?

På dette webinar vil Findify og Symplify fortælle om, hvordan fashion-virksomheden Lisen.dk har opnået et revenue uplift på +7,1% samt en 26x højere ROI ved at fokusere på øget personalisering og en struktureret tilgang til konverteringsoptimering – Conversion Rate Optimization (CRO).

CRO-ekspert, Lukas Rogvall, fra Symplify, vil gennemgå resultaterne fra hundredvis af A/B-tests, som er blevet udført på bl.a. Lisen.dk og andre store sites.
Herunder vise testresultaterne på performance før og efter Findify-solution (personaliseret søgning og anbefalinger) blev implementeret.

Du vil efter dette webinar vide mere om:

  • Hvorfor du skal arbejde konsistent med CRO og A/B-tests og have en eksperimenterende tilgang.
  • Hvordan I let kan replikere findings og insights fra casen om Lisen.dk
  • Hvordan man kan anvende data og CRO til at maximere konvertering, click-throughs og interaktioner på websitet.

Du vil også få værdifulde insights på hvordan virksomheder sikrer flere konverteringer – hvad enten det er i form af direkte salg (salg via webshop), øget interesse eller flere signups

Speakers:

Om lisen.dk: Lisen.dk (primært ecommerce, men også fysiks butik) sælger tøj til kvinder i alderen 40+ med 100.000+ kunder.

Om Findify: AI-powered platform, der giver mulighed for real-time personaliseret site-search og anbefalede produkter – der kan øge indtjeningen på sitet med op til 30%.

Om Symplify Conversion: Symplify’s Conversion Suite dækker alt CRO-arbejde og giver dig mulighed for at arbejde med A/B-tests, heatmaps, videooptagelser af besøgende ect. Yderligere har vores konsulenter tung faglig erfaring med CRO fra kunder og virksomheder globalt