ARRANGEMENTET ER AFHOLDT

GRATIS SEMINAR
Dansk Markedsføring inviterer dig til at høre om, hvordan Kvik skaber personaliserede kundeoplevelser på tværs af hele kunderejsen, uanset om det drejer sig om en kunde i butikken eller online. 

En typisk udfordring som mange retailers står med, er at kunne samle kundedata på tværs af de forskellige systemer til en sammenhængende profil, som vil give forståelse af kundens interaktion med ens brand. Nøglen til succes ligger i at kunne kommunikere til kunden med rettidig og relevant budskab på tværs af alle kanaler i realtid.

Du kommer til at få indblik i, hvordan IT infrastrukturen afspejler kundestrategien, og hvilke muligheder man har for at personalisere kundeoplevelsen, samt hvordan man vælger IT arkitekturen for at understøtte kompleksiteten af personaliserede kunderejser. Herunder kommer du til at møde en ny form for bureau som både har forståelse for kreativitet og dyb viden om IT infrastruktur.

PROGRAM:
8.30 – Ankomst og kaffe/croissant
9:00 – 9.10 Velkommen
9.10 – 9:45 Hvordan transformeres kundeoplevelsen i retail /ved Kvik
9:45- 10:25 Hvordan arbejder man med kreativitet og IT-infrastruktur integreret /ved NexusOne
10.25 – 10.35 Kaffepause
10:35 – 11:05 Hvilke kundedata er et must have for at levere den bedste kundeoplevelse? Paneldebat med spørgsmål fra salen.
11:05 -11:30 Bliv hængende og få direkte 1:1 råd fra Kvik, NexusOne, Tealium og Agillic.

TALERE OG PANELET:

  • Søren Valdorff Rasmussen, Customer Journey and Performance team lead, Kvik
  • Jeppe Goldschmidt Duch – Data manager, Kvik
  • Julie Lindstrøm Antonsen, Junior Business Consultant, Kvik
  • Bo Sannung, CCO, Agillic
  • Thomas Lee, Senior Account Executive, Tealium
  • Kjell Wittmaack, COO, NexusOne
  • Bo Reenberg, Senior Architect, NexusOne

Dette event er relevant for dig der arbejder med marketing, data indsamling, data analytics og kunderejser. Eventet er IKKE åbent for køkken leverandører, marketing automation- eller CDP leverandører. 

Seminaret udbydes i samarbejde med Agillic og Tealium, som er indholdsansvarlige.

Agillic er en customer marketing platform, der gør det muligt for brands at kommunikere data-drevet og personaliseret på tværs af kanaler. Med Agillic kan du udnytte personalisering, automatisering, AI og omnichannel-marketing fra ét enkelt interface til at skabe og fastholde værdifulde relationer gennem hele kundelivscyklussen.
Tealium er en Customer Data Hub der omfatter Tag Management, API-hub, Customer Data Platform (CDP) og Data Management løsninger, der gør det muligt for organisationer at udnytte data til at skabe rigere, mere personlige digitale oplevelser på tværs af alle teams, teknologier og kundekontaktpunkter i realtid.
NexusOne er et uafhængigt moderne konsulenthus, der hjælper virksomheder med at etablere, implementere og drive datadrevne kundeoplevelser. Deres fundament er mange års erfaringer med banebrydende digitale løsninger for de virksomheder de arbejder for. NexusOne består af et håndplukket team af Danmarks bedste og mest talentfulde konsulenter og udviklere.
Med 171 franchiseejede eller egne butikker fordelt på 10 markeder er Kvik en stærk spiller i køkkenbranchen. Kviks hovedkvarter er placeret i Vildbjerg og virksomheden er en del af den svenske koncern Ballingslöv Int. AB.