Arrangementet er afholdt
Mange brands oplever, at deres reklamekampagner har begrænset effekt, fordi medie-eksekveringen er for traditionel og silo-fokuseret.
Brands kan til gengæld øge både rækkevidde og effekt betydeligt ved at maksimere værdien af earned media – en måske velkendt målsætning, men mere relevant end nogensinde. Blandt andet ved at udvikle kampagner, der taler med og ikke til forbrugeren, så der skabes en naturlig interesse for jeres brand. Kommunikerer du samtidig på tværs af medie-platforme skabes der en forstærkende effekt som afspejler sig positivt i jeres KPIer.
Hvordan?
Det får du indblik i ved dette inspirerende morgenseminar, hvor Yahoo præsenterer Amplify 360 by Yahoo, tidligere GoViral, og fortæller hvordan du kan integrere strategien i dine kampagnetiltag – fra udviklingen af kampagnebrief over kreative budskaber til distributionsstrategi og -eksekvering – for at optimere dit brand’s eksponering globalt.
Amplify 360 by Yahoo navigerer i tidens meget komplekse content-verden – både i Danmark, Norden og på tværs af kontinenter – og benytter særlige adfærdsdata til at tale ind i de samtaler, der allerede eksisterer online, så du sikrer, at dine kampagner opnår øget reach og engagement.
Det får du med hjem?
Denne session henvender sig til dig, der sidder med global markedsføring og giver et dybere indblik i:
- Hvordan adfærdsdata kan bygge et stærkt samlet udgangspunkt for kreativ udvikling og aktivering.
- hvilke adfærdsdata du kan bruge til at styrke dine briefs, indhold og kampagneplanlægning
- Hvordan aktiveringen af en kampagne, der integrerer adfærdsdata og spiller på tværs af forskellige medieplatforme, skaber øget reach og engagement
Program (tider følger asap):
– Introduktion til Amplify 360 by Yahoo
– Adfærdsdata, research og indsigter – vigtige byggesten i enhver kampagne
– Sådan integrerer du indsigterne i kampagner for at skabe maksimal effekt – bl.a. med udgangspunkt i Norlys og Polestar
– Q&A
Talere:
- Isabella Nielsen, Client Director, International Sales, Nordics & Netherlands, Yahoo
- Gus Guerrero, Research Manager, Amplify 360 by Yahoo
- Trine Keller-Andreasen, Selvstændig kreativ strateg og planner, tidligere Forsman & Bodenfors samt Huge NYC
- Rasmus Mikkelsen, Head of Activation and Strategy, Amplify 360 by Yahoo
Om Amplify 360 by Yahoo
Amplify 360 by Yahoo opererer i et tæt samarbejde med kunder og kreative bureauer og er en optimeret orkestrerings- og distributionsløsning, der har earned media og viral som sit omdrejningspunkt.
I Danmark og Norden har Yahoo sine rødder i GoViral, der blev stiftet i 2005. Yahoo Nordics har orkestreret og distribueret alt fra mindre lokale kampagner til store globale kampagner for brands som B&O, EPOS, Forsvaret, Momondo, Polestar, Spies, VELUX, Volvo Trucks, UBER, P&G og Ørsted.
Seminaret afholdes i samarbejde med Dansk Markedsføring og Yahoo Inc. Sidstnævnte er indholdsansvarlige.