Bliv klogere på hvad CX Champions – de sande mestre udi kundeoplevelse gør rigtigt.
Forventer du at kunne vende tilbage til kundeinteraktion som i de gamle dage præ-corona? Marketingfolk ved, at det ikke fungerer sådan længere. Det, der er nødvendigt I forhold til en effektiv kundetilgang, er udnyttelsen af moderne marketingteknologier. Men ikke alle virksomheder udnytter deres fulde potentiale.
CX Champions – de sande mestre udi kundeoplevelse (CX / Customer Experience) – formår at få mest muligt ud af marketingteknologi. Og nøglen til deres markant bedre resultater er, at de ser CX som en samlet virksomhedsopgave og klart definerer tværgående arbejdsgange for det. De gør også udstrakt brug af analyser og kunstig intelligens (AI). Det viser en global undersøgelse udført af MIT SMR Connections i samarbejde med AI- og analysevirksomheden SAS Institute.
Resultaterne viser at kun 15 procent af deltagerne i undersøgelsen kvalificerede sig som “CX champions”.
I en yderligere evaluering har SAS nu samlet information og viden om, hvordan især virksomheder i EMEA-regionen ser sig positioneret i forhold til CX. Resultaterne vil blive præsenteret live under en paneldebat den 22. September kl 10-11. Linket til tilmelding finder du lige her: