Ocean Outdoor, DOOH markedsleder i Danmark, tager det næste skridt i at fremme udviklingen af kreative muligheder inden for Digital Out Of Home. Nu lancerer Ocean Outdoor eget kreativt eksekvering- og innovationshub, Ocean Labs.

  • ”Ocean Labs har fremskyndet den kreative og tekniske udvikling inden for DOOH i Storbritannien, og derfor har det været meget inspirerende at videreudvikle platformen i Danmark. Vi er i tæt samarbejde med vores kollegaer i Storbritannien, Holland og i Norden, som stiller os stærk i forhold til at dele erfaringer, løsninger og inspiration på tværs af landene i koncernen”, siger Christa Topp Prevost, Head of Ocean Labs, Denmark

Ocean Labs har netop eksekveret casen, ”The Black Portal”, der var en af vinderne fra Digital Creative Competition 2021. Idéen, der blev indsendt af &Co og fik tildelt andenpladsen i konkurrencen, blev afviklet ved brug af Augmented Reality (AR), Ocean Labs’ LookOut – ’facial detection’ teknologi.

  • . Dette triggede et AR-filter, så publikums ansigt blev forvandlet til Café Noirs ikoniske kanin, siger Christa Topp Prevost, Head of Ocean Labs, Denmark

Både annoncører og publikum har vist stor begejstring for de nye muligheder Labs tilbyder. Læs mere her