Gratis seminar 08.10.2018:
Sådan arbejder Tivoli med CEM – til inspiration for din virksomhed
Tivoli arbejder intensivt og succesfuldt med vigtigheden af Customer Experience Management, CEM, og deler på dette gratis seminar, hvordan din virksomhed kan blive bedre klædt på til dette arbejde og til fremtidens konkurrence.
CEM er mere end blot god service, så
- hvordan vinder din virksomhed på at kortlægge kunderejsen
- hvordan klæder du dine medarbejdere på til at møde kunden
- hvordan skaber du og dine medarbejdere den kundeoplevelse, der giver en glad og loyal kunde
Oplev hvordan Tivoli arbejder med CEM og skaber betagende gæsteoplevelser. Hør om HKs arbejde med CEM i praksis og den udviklingsproces HK og deres medarbejdere har været igennem. Få derudover simple CEM værktøjer til hvordan du kan gribe processen an i din virksomhed.
Program:
08.30-09.00 Registrering, croissant og kaffe
09.00-09.05 Markedsføring byder velkommen
09.05-09.35 Mogens Bjerre, Associate Professor, CBS
09.35-09.50 Pause
09.50-10.20 Ian Wisler-Poulsen, Customer Experience Manager, Tivoliakademiet
10.20-10.35 Pause
10-35-11.05 Mie Møller Olesen, Konsulent, HK
11.05-11.20 Paneldiskussion og spørgsmål fra salen
11.20-11.45 Mulighed for netværk
Målgruppe:
Marketingprofessionelle med ledelsesansvar for medarbejdere med kundekontakt – og deres HR-partnere.
Seminaret er ikke for studerende
Læs mere om Tivoliakademiet: tivoli.dk/akademiet
4 gode grunde (ligger separat på web):
- CEMs betydning for forretningen
- Hvordan Tivoli arbejder med CEM og skaber betagende gæsteoplevelser
- Udviklingsprocessen, som HK har været igennem med medarbejderne
- Viden om, hvordan de kan gribe processen an i egen virksomhed og simple CEM-værktøjer til, hvad de kan gøre nu og her