Seminaret er afholdt

Dansk Markedsføring og ZUPA ZITE inviterer til gratis seminar om fremtidens in-house bureau.

Bliv klogere på hvordan du step-by-step bygger og driver et stærkt agilt marketingteam, der arbejder mere effektivt, bevarer viden om produkter og brand helt tæt på, og samtidig stadig løbende får ny inspiration udefra – en ny trend som her omtales Win-Win-House.

Hvis du overvejer at tage noget eller al det arbejde som dit eksterne reklame- eller mediebureau laver i dag, in-house – eller du bare gerne vil lære lidt mere om, hvorfor in-housing er den hurtigst voksende tendens inden for marketing over de sidste 5-6 år, så skulle du tage og lytte med her.

Programmet er spækket med interessante og dygtige eksterne profiler, som giver deres bud på, hvordan man bygger og driver det mest effektive in-house marketing set-up – noget der for bare få år siden virkede utænkeligt.

I marts måned udkom bogen WIN-WIN-HOUSE, der synliggør, hvorfor det ene ikke udelukker det andet, og hvordan man gennem en hybrid-model, får det bedste af begge verdener. Bogens forfattere kommer begge og giver et oplæg.

PROGRAM:

  • 8.30 – Ankomst og kaffe/croissant
  • 9:00 – 9.10 Velkommen
  • 9.10 – 9:40 Temperaturmåling/modenhed af in-house DK vs Skandinavien, ved Bannerflow, Daniel Angvik
  • 9:40- 10:25 Hvilke fordele har hybrid-modellen og hvordan finder man ud af, om den passer til din organisation, ved ZUPA ZITE, Peer Brændholt
  • 10.25 – 10.30 Kaffepause
  • 10:30 – 11:15 Hvordan driver man et in-house bureau, hvordan sætter man et kreativt team, og får det til at arbejde bedst muligt sammen, og hvordan og hvorfor bringer man eksterne eksperter i spil , ved ZUPA ZITE, Kasper Sierslev 
  • 11:15 -11:40 In-housing i UK – Emma Sexton og Sarah Halfpenny deler ud af deres konkrete erfaringer om in-house situationen i UK- hvordan det har accelereret, hvad der har drevet udviklingen og hvor in-housing er på vej hen i UK – det er helt sikkert noget, vi kan lære af her i Danmark (engelsk)
  • 11:40 – 11.55 Q&A
  • 11.55 – 12.00 Afrunding og tak for i dag

TALERE:
Peer Brændholt, ZUPA ZITE
Kasper Sierslev, ZUPA ZITE
Daniel Angvik, Bannerflow
Emma Sexton, Hands Down Agency (engelsk) 
Sarah Halfpenny, Inside Out Awards (engelsk)
Jacob Fibiger Jensen (facilitator)

Med dig får du en masse inspiration og måske endda blod på tanden til at høre endnu mere om hvad in-house marketing kan gøre for dig og din virksomhed. ZUPA ZITE står i hvert fald klar med åbne arme til en første uforpligtende snak, og du vil ydermere få mulighed for at få fingre i et spritnyt eksemplar af WIN-WINHOUSE.

Seminaret udbydes i samarbejde med ZUPA ZITE, som er indholdsansvarlige.

Peer Brændholt – den ene af bogens forfattere – er til dagligt CEO for ZUPA ZITE, der driver in-house marketing bureauer for bla. Grundfos, Norlys, Kamstrup og NIC. Christiansen Gruppen med brands som Hyundai, Jaguar og Land Rover. Peer har med sine mere end 20 års erfaring på bagen som marketeer og strateg, arbejdet med en række stærke internationale brands som ARLA FOODS, BP og Grundfos. Han kommer og fortæller om hvad hybrid-modeller er, og hvilke fordele der er ved at lade et bureau drive in-house bureauet for en virksomhed – en tendens der i disse år vinder frem verden over.

Kasper Sierslev har bygget og ledet in-house marketing bureauer hos bl.a. Maersk, Saxo Bank og Georg Jensen og har mere end 20 års erfaring i reklamebranchen og har arbejdet med nogle af de helt store internationale brands som Apple, Lego og Mars. Forrige år udgav han bestselleren Moving In-house, og nu er han så aktuel – sammen med Peer Brændholt – med opfølgeren WIN-WIN-HOUSE. Kasper kommer og fortæller om, hvordan man sætter et kreativt team for får det til at arbejde bedst muligt sammen, og hvordan og hvorfor man bringer eksterne eksperter i spil.

Daniel Angvik, Global Enterprise Sales, Bannerflow – Den svenske start-up Bannerflow kigger forbi, og dykker ned i nogle af de tendenser, de ser fra deres seneste ‘State of in-house rapport’, og kommer med deres bud på hvad der rører sig ude i marketing verdenen med fokus på Skandinavien. Der produceres og aktiveres hvert år mere end 100.000 bannere igennem BannerFlows platform, så når de kigger ned i tallene, er det ikke uinteressante tendenser, de kan grave frem.

Emma Sexton, Founder & CEO at Hands Down Agency og Sarah Halfpenny, Managing Director at Inside Out Awards kommer forbi fra UK og giver et super inspirerende oplæg om in-housing situationen i UK.