Mange ved, hvad de vil – færre ved, hvordan de skal gøre det.
Tilmeld dig til Nordlid og Oracles seminar om, hvordan man får gjort Journey Mapping og CX-planer til virkelighed.
På seminaret gennemgår vi de største CX-pitfalls og deler erfaringer fra Nordlids CX-netværk om hvordan man undgår pitfalls. Glæd dig også til en spændende case hvor Danske Spil A/S viser hvordan de arbejder med Oracle CX Marketing.
Du kan også få resultaterne fra en helt frisk CX-survey der mapper de største udfordringer ift. at skabe god CX. Start med at tage denne CX-survey. Så deler vi efterfølgende dine resultater vs. peers. samt en rapport med de generelle resultater og spændende læringer.
Dato:
Torsdag den 19. maj 2022 kl. 08:30 – 11:00
Agenda
08:30 -08:55 Ankomst og networking
08:55 – 09:00 Intro og rammesætning
09:00 – 09:15 De største pitfalls i CX
09:15 – 09:25 Overblik over CX-løsninger hos Oracle
09:25 – 09:45 Case: Danske Spil A/S – Eksekvering af CX-strategi og kunderejser og hvordan bliver tech en støtte fremfor en forhindring?
09:45 – 09:55 Pause
09:55 – 10:45 Break out session og præsentationer – med øvelser om CX-pitfalls og hvordan man undgår dem
10:45 – 11:00 Opsamling og tak for i dag