Hvordan opnår man kontinuerlig “thoughtful marketing” for eget brand eller for kunders brand?

Sprinklr afholdte en spændende og inspirerende debat med Nordea og Sprinklr torsdag 25. marts 2021 med Thomas Wahl som moderator.

Ordsproget “Det er tanken, der tæller”, har fået en hel ny mening siden foråret 2020. At være betænksom, følsom og indsigtsfuld overfor alles individuelle behov og forhold bør være målet for enhver brandoplevelse, kundekontakt, reklame og markedsføringskampagne. Hvordan opnår brands så denne nødvendige medmenneskelighed på tværs af deres organisation?

Tilmeld dig i dette webinar og lær:

  • Hvorfor det at lytte til kunderne bør være et prioriteret initiativ for virksomheden.
  • Hvad det kræver at operationalisere venlighed og empati i en organisation.
  • Hvordan denne empatiske og betænksomme tilgang har indflydelse på markedsføringsstrategien.
  • Hvordan denne tilgang vil øge dit revenue og din kundeloyalitet.

Webinar fra den 25. marts 2021 fra Sprinklr​​​​​​​. Se det her!