Henrik Busch er ny direktør i Blackwood Seven. Hans opgave bliver at sikre, at økonomien kommer på ret køl.

Det skriver Mediawatch

- Vi har hidtil været lidt i konflikt, blandt andet over for mediebureauer: Var vi et bureau eller teknologi-platform? Den konflikt eksisterer ikke længere, og vi bliver ikke mistænkt for at være en trojansk hest, siger han til mediet og fortsætter:

- Og i takt med at annoncørerne insourcer medie-indkøb - ikke kun herhjemme, men også i udlandet - så kan både annoncører og bureauer se en fordel af vores værktøj.

Tidligere i år solgte selskabet sine mediebureau-aktiviteter fra for at fokusere på selskabets software-platform. Ifølge Mediawatch kom Blackwood Seven ud af 2018 med et underskud på 118 millioner kroner. I 2017 var underskuddet på 122 millioner kroner.

Henrik Busch afløser Henrik Bjørn, der siden foråret har siddet i direktør-stolen. Henrik Busch var i 2013 en af medstifterne af Blackwood Seven.

Tidligere har han været adm. direktør for Jubii, nordisk direktør for Goviral og Business Development Director i mediebureauet IUM, skriver Mediawatch. 

GÅ IKKE GLIP AF DAGENS VIGTIGSTE NYHEDER. KLIK HER.