Adapt har længe leveret CRM-løsninger og rådgivning til Salesforce, og nu knopskyder bureauet med et dedikeret Salesforce-selskab.

Det oplyser bureauet i en pressemeddelelse.

I samme forbindelse oplyses det, at man har ansat et kendt navn i Salesforce-kredse, sil at stå i spidsen for den nye enhed, der har fået navnet Adapt CRM.

GÅ IKKE GLIP AF DAGENS VIGTIGSTE NYHEDER. KLIK HER.

Det drejer sig om Søren Landschultz, der i meddelelsen beskrives som ”en af pionérne inden for CRM i Danmark og et særdeles kendt ansigt i Salesforce-verdenen.”

Søren Landschultz kommer fra en lignende stilling i bureauet Something Cloud, og han er gået med som partner og medejer hos Adapt CRM.

Selv siger han i meddelelsen om jobskiftet: 

- ​Jeg glæder mig over at gå ind i et samarbejde, hvor der er så stærke kompetencer på forretningsforståelse, UX-design, kunderejsen og den tekniske integration. Det er alt sammen forudsætningen for, at vores kunder får succes med deres digitale projekter. 

Hos Adapt er CEO Kresten Wiingaard naturligt nok særdeles tilfreds med oprettelsen af det nye forretningsben. 

GÅ IKKE GLIP AF DAGENS VIGTIGSTE NYHEDER. KLIK HER.

- Jeg ser det som en naturlig forlængelse af vores fokus på e-commerce og digital marketing, siger han i meddelelsen.

Kresten Wiingaard oplyser videre, at Adapt CRM er allerede i gang med at lede efter nye medarbejdere – herunder en ”tung profil, der skal træde til som partner og hjælpe med den videre vækst.”