Et nyt NoA-bureau har set dagens lys. Bureauet NoA Health skal ”gøre en forskel inden for health care”.

Det fremgår af en pressemeddelelse fra The North Alliance.

Her oplyses det, at bureauet fra begyndelsen består af ”erfarne health care-specialister, der kombinerer NoAs værdigrundlag med den brancheindsigt, der skal til for at tackle health care-virksomhedernes komplekse udfordringer og skabe vækst gennem kreative strategier og løsninger.” 

I meddelelsen forklarer Mikael Jørgensen, der er landechef for NoA i Danmark, at der er ”behov for et nyt bureau med fokus på pharma, MedTech og medicinsk udstyr.” 

- Fokus på kunden, dyb indsigt i kundens marked og kreativitet i den absolutte topklasse er fundamentet for NoA Health. Vi er overbevist om, at de parametre også kan skabe den nødvendige forandring af marketing og kommunikation i healthcare-industrien. Med NoA Health har vi har store ambitioner om at udvikle effektfulde kreative løsninger, der kan være med til at skabe toplinjevækst, siger Mikael Jørgensen. 

GÅ IKKE GLIP AF DAGENS VIGTIGSTE NYHEDER. KLIK HER.

Drømmer om udlandet

Bureauet skal, ifølge meddelelsen, have ”dyb indsigt i og respekt for den komplekse og foranderlige verden, healthcare-industrien opererer i – og som samtidig tilbyder dén kreativitet og ”ud-af-boksen”-tankegang, der er NoA-bureauernes varemærke.” 

Til Markedsføring oplyses det, at NoA Health har kunder i butikken, men hvem det er, kan man ikke oplyse. Bureauet har i dag seks ansatte, og derudover kan der trækkes på de godt "170 personer i NoA-selskaberne" efter behov, mens en målsætning er ”at vækste til Nordens stærkeste healthcare-bureau."

Kim Schaumann Johansen, adm. dir. for NoA Health, siger i meddelelsen, at "hos NoA Health har vi dyb respekt for, at health care-virksomhederne ikke kun skal tjene penge lige som andre virksomheder."

- De yder også en vigtig samfundsmæssig indsats for at forbedre sundheden og give mennesker et bedre liv gennem forskning og udvikling af nye mere effektive behandlinger og løsninger. Vores mission er at hjælpe vores kunder med at tilbyde deres løsninger på en måde, der skaber endnu bedre resultater for både deres kunder og dem selv.

Han fortsætter:

- NoA Health er baseret på et stærkt team, der samlet set har stor erfaring med alle aspekter inden for healthcare marketing. Derfor har vi også den kompetence, der skal til for at levere på vores kunders nuværende behov og samtidigt inspirere dem til at se på deres forretning og muligheder i et nyt perspektiv. Og vi har lige så store ambitioner for os selv, for vi går efter at blive et globalt health care-bureau, der leverer exceptionelle resultater for vores kunder. 

Louisa Lee, client services director og partner, mener, at det er ”et interessant paradoks, at 99 procent af healthcare-virksomhederne altid stiller krav om, at bureauer i pitches leverer innovative og anderledes oplæg.” 

- Sandheden er, at de aldrig kunne drømme om at vælge et bureau, som ikke også kan løse deres traditionelle marketing- og kommunikationsopgaver. Det er hér, vi hos NoA Health vil skille os ud i markedet, siger hun pressemeddelelsen. 

Videre forklarer hun, at ”med det direkte link ind i NoA-netværkets mange kreative og digitale kompetencer kan vi samtidig skubbe til vores kunder på en kvalificeret måde og være med til at skabe nye veje for læger, patienter, beslutningstagere – og vækst.” 

- Vi giver med andre ord vores kunder en direkte og fagligt styret adgang til de store idéer, som de har lige så meget brug for som alle andre virksomheder, siger Louisa Lee.

GÅ IKKE GLIP AF DAGENS VIGTIGSTE NYHEDER. KLIK HER.