17. marts rejste Dansk Markedsføring sammen med Kayak, Valtech og Liberate debatten hvordan man skaber inkluderende markedsføring.
Kender I jeres målgruppe?
Taler jeres marketing og kommunikation til hele jeres målgruppe? Er det også gået over hovedet på dig, som marketingsansvarlig at 1,2 mio. danskere har minoritetsetnisk baggrund. Det viser en rapport offentliggjort af Indenrigsministeriet i marts ’20. Hvad betyder det for vores hverv og måde at gå i markedet på, når 21% af den danske befolkning har rødder i andre lande, kulturer og religioner. Det var bla. noget de 3 oplægsholdere diskuterede:

Sheree Atcheson, Group VP of Diversity & Inclusion, Valtech
Vis præsentationSe Sheree Atcheson’s indlæg:

For at se indholdet skal du acceptere cookies.
Opdater dine indstillinger
Niddal El-Jabri, Client & Inclusive Strategist, Liberate Agency
Vis præsentation
Per Christiansen, VP EMEA & APAC, KAYAK / momondo
Vis præsentationSe Niddal El Jabri & Per Christiansens indlæg:

For at se indholdet skal du acceptere cookies.
Opdater dine indstillinger