I april bliver magasinet Markedsføring et særnummer, som er målrettet studerende og nyuddannede inden for marketing, reklame, tech og kommunikation. Magasinet vil også være yderst relevant læsning for alle andre, der gerne vil vide, hvad der er vigtigt for fremtidens kolleger.
Magasinet bliver en journalistisk guide til at komme godt i gang og holde sig relevant i branchen – med cases, gode råd og fortællinger, der skal ruste branchens nuværende og kommende talenter til at gøre karriere og gøre en forskel.
Særnummeret bliver optrykt i flere eksemplarer end normalt og vil, ud over at blive sendt ud til Dansk Markedsførings medlemmer, også blive omdelt på uddannelser og blandt studerende.
Den digitale udgave af magasinet vil desuden blive foræret væk gratis, så hele branchen kan få glæde af indholdet – også dem, der ikke er medlemmer.
Hvis du har ideer til gode journalistiske historier eller spørgsmål, du som studerende savner svar på, så er du velkommen til at kontakte chefredaktør Andreas Marckmann Andreassen.
Hvis du er interesseret i at annoncere i særnummeret, kan du kontakte salgschef Jeanette Jönsson.