I september vandt Santander Consumer Bank og Brand Movers guld ved Content Marketing Awards i USA.

Nu er duoen i luften med en ny film, der er skåret over samme læst som den guldvindende indsats, hvor TV-reklamer kombineres med content marketing.

- Vi har lært utroligt meget af arbejdet med at bruge kræfterne fra TV i kombination med content marketing. Og nu er vi klar til at forfine den indsats, lyder det fra Sune Mejding, Head of Sales & Marketing, Santander Consumer Bank, i en pressemeddelelse.

GÅ IKKE GLIP AF DAGENS VIGTIGSTE NYHEDER. KLIK HER.

I den nye film er fokus rettet mod lån til energirenovering.

- Med tv-reklamen ønskede vi at sætte fokus på et meget konkret lån til en konkret investering, men historien løber fint i tråd med den første film, vi producerede. Fokus er stadig “det ansvarlige lån, siger Jesper Laursen, CEO hos Brand Movers, i meddelesen.

I indholdsuniverset vil folk, der har set tv-reklamen, blive mødt af historier om familier, der energirenoverer eller investerer i solceller, men også af artikler, ”der sætter fokus på økonomien i lån og investeringer”.

- Vi er overbeviste om, at man vil se mange flere af disse integrerede projekter fremover, og vi vil sammen med Santander være bannerførere for integrationen af marketingdiscipliner, siger Jesper Laursen.

GÅ IKKE GLIP AF DAGENS VIGTIGSTE NYHEDER. KLIK HER.

Du kan se den nye film her: