TV 2 slår pr. 1. september mediehusets kommunikations- og marketingafdelinger sammen til én som led i en større organisationsændring.

I spidsen for den nye enhed placeres marketingchef Jacob Weinreich, der som ny kommunikations- og marketingchef skal lede det samlede område.

Anne-Mette Bro Jöhncke, hidtidig kommunikationschef, forlader mediehuset.

GÅ IKKE GLIP AF DAGENS VIGTIGSTE NYHEDER. KLIK HER.

- Anne-Mette har gennem årene opbygget en professionel afdeling, og jeg glæder mig til at få de dygtige folk fra kommunikationsafdelingen ombord, lyder det fra Jacob Weinreich i en pressemeddelelse

- Det er et velspillende og velfungerende hold, som vi særligt i forhold til opgaven med at omtale og synliggøre TV 2’s indhold allerede har et godt og vigtigt samarbejde med.

- Med sammenlægningen får vi mulighed for at styrke dette yderligere, ligesom det bliver en fælles opgave at afsøge, hvordan vi kan høste nogle frugter i en tættere kobling mellem kommunikation og corporate branding, fortsætter han.

GÅ IKKE GLIP AF DAGENS VIGTIGSTE NYHEDER. KLIK HER.

Takker af efter 17 år

Anne-Mette Bro Jöhncke fratræder først sin stilling ved udgangen af året og skal indtil da blandt andet rådgive TV 2’s nytiltrådte adm. direktør, Anne Stig Engdal Christensen, og løse en række corporate kommunikationsopgaver.

Anne-Mette Bro Jöhncke har været kommunikationschef siden 2007, men kom til TV 2 allerede i 2002.

- Det har været 17 fantastiske år, hvor den ene spændende opgave har taget den næste, og jeg har kunnet yde mit bidrag til fortællingen om TV 2. Så det har været en svær beslutning, men nu er et godt tidspunkt for mig at se, hvad verden uden for TV 2 kan byde på, siger Anne-Mette Bro Jöhncke, der fratræder pr. 31. december 2019.

GÅ IKKE GLIP AF DAGENS VIGTIGSTE NYHEDER. KLIK HER.