Forandringens vinde blæser over Aller Media i disse år, hvor den nordiske blad- og magasinkæmpe er i fuld gang med at realisere 2020-strategien: ”Vækst og bedre liv”.

Heri spiller Aller Live, der er Aller Medias eventbureau, en vigtig rolle som et af de forretningsområder, der skal skabe vækst som både forretningsgren og markedsføringsprodukt.

For at sikre denne fremdrift har Aller Media derfor hyret en erfaren herre, Jesper Priisholm Andreasen, som ny chef for Aller Live, der bl.a. håndterer Elle Style Awards, Dansktop Prisen og Feminas kvindeløb.

- Jeg glæder mig til at blive en del af et fantastisk hus, hvor vi i Aller Live har et kæmpe potentiale, som jeg ser frem til at indfri i samarbejde med teamet, vores kunder og samarbejdspartnere, siger han.

- Det er en proces, som allerede er i gang, og jeg ser store muligheder i at gøre event til en endnu stærkere del af Aller Medias forretning. Netop oplevelser er og bliver et vigtigt element for både vores brands, kunder, læsere og brugere, fortsætter han.

Jesper Priisholm Andersen har mere end 15 års erfaring fra medie-, reklame- og eventbranchen og kommer senest fra en stilling som adm. direktør i oplevelsesbureauet Just Cruzin’ Production (JCP) som han forlod i foråret.

Han er uddannet cand.merc. fra Copenhagen Business School, har også været hos bl.a. Promovator (i dag MKTG), Carat, Isobar samt Manipulation (i dag Connected).

Jesper Priisholm Andreasen tiltræder som ny chef for Aller Live den 23. august.