Efter knap fem år som Global Head of Customer Experience, Insights & Analytics hos Bang & Olufsen (B&O) skal Lisbet Jantzen nu tilbage på den anden side af skrivebordet.

Hun begynder nemlig snart hos Sunrise, hvor hun også indtræder i partnerkredsen.

Når der er tale om en tilbagevenden til bureau-siden skyldes det, at Lisbet Jantzen før sin tid i B&O tilbragte syv år på reklamebureauet Kunde & Co, hvor hun sluttede som Senior Account Manager.

Hos Sunrise skal Lisbet Jantzen være Director of Customer Experience, og det ser hun frem til:

Pænt farvel til B&O

- Min tid hos B&O har været fantastisk lærerig og udfordrende, og jeg synes, at vi har været i stand til at bringe kunden meget tættere på udviklingen hele vejen fra produkt til kommunikation, og det er jeg utrolig stolt af, at have været en del af, siger hun.

- Det er naturligvis vemodigt at sige farvel til så stærkt og inspirerende et brand, men muligheden for at starte hos Sunrise er simpelthen for spændende. Jeg har en stor tiltro til strategien, teamet og ikke mindst den partnerkreds, jeg nu bliver en del af - og glæder mig helt vildt.

- Hos Sunrise får jeg chancen for at bringe min erfaring og forståelse for, hvordan man bruger insights på tværs af touch points og segmenter i spil på tværs af forskellige kunder - og jeg ser frem til, at vi sammen med kunderne kan skabe nye og endnu stærkere løsninger, brugeroplevelser og relevante produkter baseret på reel indsigt, fortsætter Lisbet Jantzen.

Customer Experience i fokus

Hos Sunrise er begejstringen over at få Lisbet Jantzen med om bord stor:

- Vi er selvfølgelig utrolig glade for og stolte over, at Lisbet nu bliver en del af teamet. Insights og analytics fylder meget hos kunderne og hos os allerede i dag, men det kommer til at fylde endnu mere fremadrettet, siger Simon Hertz, adm. direktør og partner i Sunrise.

- Derfor kunne det ikke passe mere perfekt i forhold til vores strategi og den rejse, som vi og vores kunder er på. Det er derfor heller ikke nogen hemmelighed, at Customer Experience, og alt det, der ligger omkring, er et af vores store fokusområder.

- Den kompetence, som Lisbet besidder, er helt unik og som sagt i højere og højere grad en central del af det kunderne efterspørger. Så at vi ruster endnu mere op på dette felt er helt naturligt, fortsætter Simon Hertz og slutter:

- At vi så også kender Lisbet fra tidligere, og at Lisbet kender os er bare endnu et plus. Både Mikkel Heideby, Lars Egtoft og jeg har derfor stor tillid til at partnerskabet med Lisbet bliver en succes.