Et af landets større kommunikations- og reklamebureauer, Primetime, ændrer nu i sin ledelse og ejerstruktur.

Det betyder bl.a. at bureauets adm. direktør gennem næsten 20 år, Peter Sterup, træder et skridt tilbage og overdrager den daglige ledelse til Casper Hyldekvist og Thomas Juul-Dam, der begge bliver Managing Partners.

Peter Sterup vil sammen med den hidtidige medejer, Lise Westphal, spille en tilbagetrukket rolle i Primetime indtil et generationsskifte – der er planlagt til at vare en årrække – er fuldt gennemført. 

I forbindelse med generationsskiftet overgår Primetime fra at være A/S til at være et P/S. 

- Jeg er glad for, at Casper og Thomas vil fortsætte Primetime og bidrage til virksomhedens udvikling. Siden vi startede virksomheden for knap 20 år siden, har vi gennemgået en stor udvikling, lyder det fra Peter Sterup, der fortsætter som bestyrelsesformand i bureauet, i en pressemeddelse.

Fra PR-bureau til Full Service

Primetime blev stiftet i 2001 som et klassisk PR-bureau. I dag dækker Primetime bredere som et kommunikations- og reklamebureau, der arbejder integreret med bl.a. digital kommunikation, kampagner, PR og Public Affairs, branding, analyse og adfærdsdesign. 

Seneste tilføjelse er rekrutteringsbureauet Primetime People, der blev en del af det ca. 45 mand store bureau i 2018.

Generationsskiftet i Primetime har været planlagt gennem længere tid og er et led i bureauets strategi for fremtiden, som bureauets to nye frontfigurer er optimistiske omkring: 

- Vi er meget glade for tilliden fra Lise og Peter. Vi er et bureau i forandring, der vinder nye opgaver på tværs af vores kompetenceområder, og det giver selvfølgelig en masse energi. At kunne gennemføre et roligt generationsskifte i den stemning, og fortsætte samarbejdet med Lise og Peter, er helt optimalt, lyder det bl.a. fra Casper Hyldekvist og Thomas Juul-Dam i pressemeddelelsen.