Det går stærkt hos det fynsk/københavnske reklamebureau Kindly i øjeblikket.
I det seneste år har bureauet budt en stribe nye kunder og medarbejdere velkommen, og nu har man også tilknyttet en ny bureaudirektør for den københavnske del af bureauet.
Det drejer sig om Dorte Helene Dam, der kommer til bureauet med masser af erfaring fra både kunde- og bureausiden.
Hun har tidligere bl.a. været marketingdirektør i TV 2, kontaktchef i Marketsquare og senest CEO/Partner i Syntese Media.
Hos Kindly får Dorte Helene dam blandt andet til opgave at udbrede kendskabet til Kindly og bureauets måde at arbejde på.
Interaktion er kodeordet
– Jeg tror, de fleste marketingfolk efterhånden er enige i, at klassiske kampagner ikke længere slår til. I dag er det ikke nok at agere overfor sine kunder, man må også interagere med dem. Den udfordring har Kindly knækket koden til, og den historie skal vi ud med nu, siger Dorte Helene Dam.
Hun er derfor gået i gang med at udvikle en ny kommunikationsplatform for bureauet. Overliggeren er allerede på plads.
– Vi har givet os selv etiketten Interaction Agency. For hos Kindly skaber vi den slags interaktioner mellem brands og deres kunder, som sikrer mere personlige oplevelser.
– Det glæder jeg mig meget til at fortælle markedet om, siger Dorte Helene Dam.
En tung kapacitet
Også Henrik Larsen, der er koncerndirektør for bureauets moderselskab, Clausen Gruppen, som udover Kindly også ejer full-service trykkeriet Clausen Grafisk, ser frem til samarbejdet.
– Vi er rigtig stolte af, at Dorte Helene har sagt ja til at stå i spidsen for Kindly. Hun er virkelig en stor kapacitet at få inden for dørene, og det siger en del om, hvor langt vi er nået som bureau, siger han.
– Det har været nogle begivenhedsrige og fantastisk udviklende år, som danner afsæt for, hvor vi står i dag. Med Dorte Helene ved roret i København, er vi klar til at tage det næste skridt fremad, og jeg tror, at den kommende tid bliver rigtig spændende, slutter han.