Mads Jensen forlader med udgangen af denne måned Søstrene Grene, hvor han siden 2018 har været CDO. 

Det oplyser han på LinkedIn.

- I god ro og mag har vi besluttet, at timingen er den rette nu, selvom det bestemt er med en meget splittet følelse, skriver Mads Jensen og fortsætter:

- Jeg vil gerne lige benytte lejligheden (selvom jeg er her lidt endnu) til at sige tak til alle søstre – såvel interne som i partnerleddet – samt eksterne samarbejdspartnere, for nogle super gode år, som jeg vil se tilbage på med glæde og stolthed. 

GÅ IKKE GLIP AF DAGENS VIGTIGSTE NYHEDER. KLIK HER.

Mads Jensen indledte sin karriere hos Legoland i Billund, hvor han var marketingkoordinator. Senere tog han til Brande, hvor han i Bestseller-koncernen blev  Marketing Manager - Head of Retail Marketing for Jack & Jones.

Siden blev han Country Manager hos Adservice, inden han i 2013 landede hos Søstrene Grene som international marketing manager. 

I 2015 blev han forfremmet til CCO med ansvar for marketing, kommunikation og PR, mens han i 2018 fik titlen CDO og internationalt ansvar for virksomhedens digitale transformation og marketing.

I 2018 var han også i spil til at blive Årets CMO.

På LinkedIn afslutter han sin opdatering således:

- En særlig tak til afdelingen for den store indsats gennem årene og det altid gode selskab. Giv den gas og fortsæt rejsen – jeg vil fremover heppe fra kulissen. Pt. er mit fokus at få rundet godt af, og så vil jeg ellers stille og roligt begynde at overveje næste skridt fra mig.

Markedsføring forsøger at få en kommentar fra Mads Jensen.

GÅ IKKE GLIP AF DAGENS VIGTIGSTE NYHEDER. KLIK HER.