Coca-Cola, Carlsberg og Bang & Olufsen…

Det er hos store, velkendte brands og virksomheder, The M List-profilen Jens Jermiin har stået i spidsen for marketingarbejdet i de seneste 17 år.

Det bliver han ved med lidt endnu, men den 1. februar stopper han som VP, Global Marketing, hos Bang & Olufsen for i stedet at kaste sig over en ny rolle som CMO og partner for et nyetableret dansk designbrand ved navn TAKT.

Hvorfor forlader du B&O?

Jeg fik en mulighed for at blive en del af et nyt dansk designbrand med globale ambitioner, og det kunne jeg ikke sige nej til, siger Jens Jermiin.

– Jeg har hele mit professionelle liv arbejdet med store, veletablerede brands, så da chancen for at prøve kræfter med noget helt nyt, fandt jeg ud af, at skulle det være, så skulle det være nu, fortsætter han.

Velkommen til Dansk Markedsføring

For at kunne læse vores artikler beder vi dig om at tilmelde dig vores nyhedsbrev - så holder vi dig opdateret med de skarpeste indsigter og branchenyheder direkte i din indbakke. Helt gratis.

Indtast venligst fornavn.
Indtast venligst efternavn.
Indtast venligst korrekt e-mailadresse
Accepter venligst vores betingelser for at tilmelde dig

Er du allerede medlem?