Didrik Fjeldstad forlader stillingen som øverste marketingansvarlig for det skandinaviske luftfartsselskab SAS.

Det skriver det svenske marketingmedie Resumé.

– Jeg takker af efter tre fantastiske år med store transformationsopgaver, som jeg er stolt af at have gennemført, siger han til mediet.

Han fortæller videre, at beslutningen er truffet i kølvandet på en omorganisering hos SAS, hvor stillingen som Global VP Brand & Marketing splittes op.

En ny VP Marketing på plads

SAS oplyser til Markedsføring, at Didrik Fjeldstad har valgt at forlade selskabet ”for nye muligheder”, og at det sker efter en tre år lang transformationsrejse, hvor Didrik Fjeldstad har ”styrket brandets performance og kommet op med nye innovationer som House of Scandinavia (et fremstød ved SXSW, red.) og samtidig har reduceret de samlede omkostninger”.

Velkommen til Dansk Markedsføring

For at kunne læse vores artikler beder vi dig om at tilmelde dig vores nyhedsbrev - så holder vi dig opdateret med de skarpeste indsigter og branchenyheder direkte i din indbakke. Helt gratis.

Indtast venligst fornavn.
Indtast venligst efternavn.
Indtast venligst korrekt e-mailadresse
Accepter venligst vores betingelser for at tilmelde dig

Er du allerede medlem?