Stine Monrad Wæsel skal fremover stå i spidsen for Mediehuset Ingeniørens kommercielle strategi og udvikling af de tre mediebrands Ingeniøren, Jobfinder og Version2.
Hun kommer fra et job som Head of Corporate Office i Berlingske Media.
– Mediehuset er tilbage i komfortabelt sort på bundlinjen efter tilpasninger i sommeren 2013 og kan atter tage fat på at udvikle husets brands og udvide forretningen, lyder det fra Arne R. Steinmark, adm. dir. og ansvarshavende chefredaktør for Mediehuset Ingeniøren i en pressemeddelelse.
– Vores position hos læsere og brugere er særdeles stærk, så grundlaget for at skabe mere vækst i virksomheden er solidt – om end krævende. Det er en stor opgave, der kalder på nye kræfter. Derfor har vi spejdet efter en markant, dygtig og talentfuld kommerciel direktør. Vi er overbeviste om, at Stine er det rigtige cast til den fremtrædende rolle og en styrkelse af husets ledelse, fortsætter han.
Stine Monrad Wæsel har været ansvarlig for Berlingske-koncernens strategi, forretningsudvikling og M&A-aktiviteter de seneste fem år og arbejdede inden da i TDC, bl.a. som bredbåndsdirektør for TDC Privat.
Mediehuset Ingeniørens nye kommercielle direktør tiltræder 1. juni.