Den danske isoleringskoncern Rockwool har hyret Susanna Beranova som ny nordisk marketingdirektør.

Det oplyser virksomheden i en pressemeddelelse, hvoraf det også fremgår, at Susanna Beranova bliver ansvarlig ”for forretningsudvikling, product management, markedsføring, digitalisering, teknisk service, public affairs samt intern og ekstern kommunikation på tværs af markederne i Danmark, Norge, Sverige og Finland”.

Susanna Beranova, der også bliver en del af Rockwool Nordics’ øverste ledergruppe, kommer til isoleringskoncernen fra en tilsvarende stilling som Marketing Director i Velux Nordics.

På uddannelsesfronten har Susanna Beranova en master i International Marketing and Management fra CBS, hvor hun også har været forskningsassistent.

I 2006 skiftede Susanna Beranova til Reputation Institute, hvor hun var Insights and Strategy Manager, indtil hun i 2015 skiftede til Velux.

– Rockwool er en virkelig spændende global, danskfunderet virksomhed med solide værdier, positivt omdømme og høje ambitioner om at bidrage positivt til den grønne omstilling og en mere bæredygtig fremtid, siger Susanna Beranova i pressemeddelelsen.

Hun fortsætter:

– Marketingteamet består af alle de funktioner, der påvirker og interagerer med kunderne og gør det til en unik mulighed for at skabe maksimal effekt gennem hele værdikæden.

Susanna Beranova tiltrådte som ny Marketing Director for Rockwool i Norden den 3. august.