Spring/Summer, der blev kåret som “Årets bureau: Digital Design” ved Creative Circle Award i 2019, har hyret to nye direktører. De træder begge ind i det digitale designbureaus ledelse.
Det fortæller Pelle Martin, stifter og kreativ direktør i bureauet, der blandt andet kan skrive virksomheder som AIAIAI, Rosendahl og American Express på kundelisten.
– Jeg blev ved årsskiftet eneejer af Spring/Summer, da jeg købte min tidligere partner, Jeppe Kruse, ud. Siden har jeg arbejdet på at få et nyt ledelses-setup på plads, siger han.
Kommer fra Sitecore og Vertic
Niels Handberg er den ene af de to nye Spring/Summer-direktører. Han er tiltrådt som Director of User Experience & Strategy.
Han kommer til Spring/Summer med blandt andet 18 års erfaring fra det digitale bureau, der i dag hedder Publicis Sapient, men tidligere har båret navne som Framfab og DigitasLBi.
Niels Handberg kom dog til Spring/Summer fra softwarevirksomheden Sitecore, hvor han frem til december 2019 var Director of User Experience.
Mia Thomsen er den anden nye direktør i Spring/Summer, hvor hun er Director of Project Management.
Hun kommer til det digitale designbureau fra Vertic, og Mia Thomsen bliver øverste ansvarlig for projektledelse og accounts i Spring/Summer. Samtidig skal hun ”videreudvikle bureauets processer”.
Pelle Martin kan også fortælle, at foruden de to nye direktører, så er Philip Stampe, Art Director, også trådt ind i bureauets ledelse som medarbejderrepræsentant.
– Han har en fod i både design og i tech-delen af vores virksomhed, og han har samtidig været en af de drivende kræfter, der har gjort, at Spring/Summer de sidste to år er blevet kåret som årets digitale bureau ved Creative Circle Award, siger Pelle Martin.
Godt gang i bureau-butikken
Pelle Martin kan også fortælle, at Spring/Summer – der i dag rummer 11 medarbejdere – er i god gænge på trods af coronakrisen.
– Med Mia og Niels ombord, nye kunder som Rudolph Care og Løgismose Meyers, lanceringer for blandt andet AIAIAI, Rosendahl og Mos Mosh, er vi kommet stærkt ind i 2020, siger han.
Desuden mener Pelle Martin, at man står relativt stærkt i den nuværende situation, da en del af bureauets kunder er internationale.
– American Express står eksempelvis for godt halvdelen af vores årsbudget, hvilket giver os en god fleksibilitet og sikkerhed. For dem ser vi tre til seks år ud i fremtiden og hjælper dem med at navigere i et globalt marked, hvor innovation og relevante services er afgørende, slutter Pelle Martin.